مدیریت امور پردیس های استان زنجان

شیوه نامه اجرایی امتحانات دانشگاه فرهنگیان نسخه نهایی 1396

 

شیوه نامه اجرایی امتحانات
دوره های تحصیلی کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) و دوره مهارت آموزی

مقدمه:

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از جمله ضروریات آموزش و یکی از مراحل مهم فرایند آموزش است. حساسیت و توجه به اینعنصر میتواند در بهبود و کیفیت بخشی فرآیند آموزش موثر باشد. لذا برنامه ریزی درست در روند اجرا و انجام آزمون میتواندشرایط مطلوب و بهینه ای در فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجو معلمان حاصل نماید. به همین منظور و به استناد ماده ٣٣آیین نامه آموزشی، برای دستیابی به وحدت رویه و هماهنگی در اجرای آزمونها و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر قوانین و مقررات، شیوهنامه اجرایی برگزاری آزمونهای دانشگاه فرهنگیان، با عنایت به بازنگری تجربه اجرای شیوه نامه اجرایی امتحانات دانشگاه (مصوبیازدهمین جلسه شورای تخصصی آموشی و ابلاغ شده طی نامه شماره ٣٢٠/١٠٣٨/ ٥٠٠٠٠/د مورخ ١٢/٠٣/١٣٩٢ معاون آموزشیدانشگاه) تدوین شده است