دومین نشست تخصصی آموزشی - پژوهشی«نت آپ» برگزار شد:
تأملی بر برنامه ریزی، آموزش فلسفه برای کودکان و تدریس فکورانه
به همت شورای آموزشی و پژوهشی، ساعت 11 دوشنبه 25 آذر، دومین نشست تخصصی آموزشی - پژوهشی با حضور تعداد کثیری از دانشجویان و اساتید در محل سالن غدیر پردیس الزهرا(س) برگزار گردید.
ابتدا دکتر علی صحبتلو در خصوص تاملی بر برنامه ریزی به تبیین جایگاه معلم و متربی در آموزش فلسفه برای کودکان پرداخت.
وی ضمن تأکید بر پرورش درک اخلاقی کودکان و دانش آموزان و همچنین پرورش توانایی مفهوم یابی از تجربه گفت: آموزش و پرورش دیگر نباید به انتقال اطلاعات نسل های گذشته بپردازد.
در ادامه دکتر خدادوست ضمن برشمردن ویژگی های معلمان موفق و محتوای تدریس فکورانه اظهار داشت: تدریس، فعالیت اجتماعی پیچیده ای است که با جنبه های شناختی، عاطفی و اجتماعی فراگیران مرتبط است.
وی گفت: تدریس فعالیتی است که کاملاً قابل پیش بینی نبوده و نیازمند تأمل است؛ در نتیجه تدریس غیر تأملی منجر به یادگیری نمی شود.
لازم بذکر است که در پایان هر نشست پرسش و پاسخ از سوی اساتید و دانشجویان انجام می گرفت.
گفتنی است که نشست های آموزشی - پژوهشی «نت آپ» به پیشنهاد شورای آموزشی - پژوهشی استان طبق جدول زمان بندی(پیوست) در حال اجراء می باشد.
در ضمن برای شرکت کنندگان گواهی حضور اعطاء خواهد شد.
برای ثبت نام و شرکت در این نشست ها اینجا را کلیلک کنید.
دومین نشست «نِت آپ» 2